A cégalapítás kicsit olyan, mint amikor új otthont keres magának az ember, azzal a különbséggel, hogy a cég esetében az általunk végzett munkának van szüksége egy otthonra, nem pedig nekünk.
Ahhoz, hogy egy vállalatot sikeresen, és jól szervezetten fel lehessen építeni, elsősorban szükség van egy olyan helyszínre, ahova az alapokat le lehet fektetni. Azt el lehet mondani, hogy ha egy cég már rendelkezik egy irodával, akkor már fel van annyira építve, hogy erre a konstrukcióra szükség legyen.
Ám egészen addig, amíg nincs iroda, addig 2019-ben a számítástechnikai eszközök fogják adni a vállalat otthonát, hiszen bárhol is legyünk, ezekkel az eszközökkel lehet tervezni, ötletelni, és egyszerre dokumentálni is. Ebben a korban már minden cég használ számítógépeket bizonyos munkafolyamatoknál, gyakorlatilag elkerülhetetlen tényezőnek számít. Ezért is jellemző a vállalatoknál, hogy bizonyos alkalmazottak szoktak kapni céges telefont, céges laptopot, esetleg céges tablet gépet, ugyanis megéri költeni rá azért, hogy a munkavállaló megfelelő eszközökkel rendelkezzen a munkája elvégzéséhez.
Ezek szükségszerű költségek, amik több szempontból is fontosak. Egyrészt a dolgozó így nem olyan eszközöket használ, amiket egyébként magáncélra szokott, másrészt a vállalati titkok és adatok is sokkal könnyebben kezelhetőek, ha olyan eszközön vannak, amik a céghez tartoznak, nem a munkavállalóhoz.
Ám mi történik akkor, ha ezek az eszközök valamilyen módon elromlanak? Tegyük fel, hogy éppen egy projekt kellős közepén vagy, amikor a mindent jelentő laptopod felmondja a szolgálatot.
Ilyenkor muszáj egy szervizhez fordulni, akik mielőbb orvosolni tudják a problémát. Ennek megvalósításához érdemes minden cégnek találnia egy olyan laptopszervizt, amellyel kapcsolatban állnak, és a felmerülő gond esetén segítséget tudnak kérni tőlük. Ilyen a pcmentor laptopszerviz, akiknek ez a weboldala. Attól függően, hogy milyen probléma merül fel a gépeddel, ők egy jól bejáratott koreográfia szerint feltérképezik a hiba okát, és megjavítják a laptopodat, persze akkor, ha nem végleges hibáról, vagy sérülésről van szó, mint mondjuk, valaki rárakta a tábortűzre pár percre, vagy egyéb képtelen dolgok. Tehát nem rongálódott visszafordíthatatlanul.
Persze nagy többségében nem ilyen fizikai behatások lesznek a hunyók, hanem ennél egyszerűbbek, mint a laptop belsejében felhalmozódó por következtében létrejövő túlmelegedés, vagy vírusok okozta operációs rendszer hibák, stb.
Céges eszközök esetében úgy érdemes kezelni az ilyen helyzeteket, hogy bizonyos időközönként karbantartást célszerű beüzemelni, így a legkisebbre csökkentve az esélyét annak, hogy egy eszköz a legrosszabb pillanatban hibásodjon meg.
Erről a pcmentor laptopszerviz tud olyan releváns információkat adni, ami meghatározhatja, hogy mennyi időnként lehet ez egy jó döntés (évente, kétévente, stb.). A különböző felmerülő hibák esetén is van egy ajánlás, mint a fentebb említett porosodás példája, hogy pl. x időnként jó kipucoltatni a laptop belsejét, mert úgyis összegyűlik ott a kosz, ha akarjuk, ha nem, még akkor, ha korábban ki volt pucoltatva.
És ha esetleg később úgy adódik ,hogy szeretnénk lecserélni a számítástechnikai eszközeinket, mert már kicsit elavultak, és jól jönne a frissítés, akkor a pcmentor laptopszerviznél arra is van mód, hogy elvigyük hozzájuk a régi gépeinket, amiket ők beszámítanak újak vásárlása esetén.
Ezeken kívül külön alkatrészeket is be lehet szerezni tőlük, ez akkor tud nagyon jól jönni, ha a laptopunknak egy alkatrésze romlott csak el, és akkor be lehet rendelni a gyártótól egy ugyanolyan darabot, amit ki lehet cserélni az gépben. Természetesen minél régebbi a laptop, annál kisebb az esély arra, hogy alkatrészt kapunk hozzá, pláne ha típus specifikus az a kütyü, ami tönkrement.
A már említett karbantartási ütemezésekhez kapcsolódik az, hogy minden cég külön rendszergazdát szokott megbízni a számítógépek folyamatos, hibátlan működése érdekében, továbbá az irodában valakinek ki kell építenie a vezetékes, illetve vezeték nélküli hálózatot, amit szintén meg lehet rendelni a pcmentor laptopszerviztől.
A táblagépek területén sem hagynak cserben minket, mert – külön számítógéptípus révén – másfajta hibák és beállítások szükségesek náluk, így ilyen szolgáltatás is elérhető egy jól felszerelt szerviznél.
Bármilyen kérdésed merül fel mondjuk a költségek terén, a weblapon egy külön oldalon megtalálhatsz minden munkadíjat, ami csak felmerülhet a számítástechnika terén. Ez segít előre tervezni és felmérni a szükséges lépéseket.
Ha mindezek ellenére kételyeid támadnának, hogy megbízható és elég profi-e az eddig taglalt cég, akkor figyelmedbe ajánlom az adataikat, amiket közzétettek a javításokról, üzletről, stb.
Ezek alapján kevesebb mint tíz év alatt több mint 12000 hibát oldottak meg, 8400 laptopot javítottak meg, 1100 alkalommal sikeresen mentettek adatot (mert azt is lehet náluk), és ezalatt pedig, több mint 200 új laptopot értékesítettek. A 12000 valljuk be elég soknak tűnik, szóval kb. ennyi alkalommal vittek be hozzájuk valamilyen számítógépet, aminek a problémáját sikeresen orvosolták. Hű, bőven lehet ott már rutin a szervizeseknél!